احتمال افزايش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2294
بازدید کل : 60155
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1


غلامرضا بهروان که مهمان امروز برنامه ورزش و مردم بود، در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادي گفت: مسئولان به فکر اين هستند که طبقه دوم ورزشگاه آزادي صندلي‌دار شود به همين منظور ابتدا به دنبال شماره دار کردن صندلي‌هاي طبقه اول و فروش بليت الکترونيکي هستيم. بنابر اين اگر از اين پس به طور مثال سنگي پرتاب شود، چون اطلاعات لازم را داريم مي‌توانيم با فرد ضارب برخورد کنيم.

به نقل از فارس ،وي ادامه داد: در دربي تهران و رشت بيشترين همکاري‌ها از سوي تيم‌ها و بازيکنان بود اما متاسفانه مشاهده مي‌کنيم يک تماشاگر 15 ساله در حالي شعارهاي خارج از اخلاق مي‌دهد که فردي که سه برابر او سن دارد هم همان شعار را مي‌دهد. البته به نظر مي‌رسد گاهي وقت‌ها زود رسيدن به ورزشگاهي که بدون امکانات است باعث اين ناهنجاري‌ها مي‌شود.

بهروان در خصوص انتقاداتي که اين روزها به توپ‌هاي ليگ برتر مي‌شود، گفت: قراردادي که بسته شده در زمان من نبوده است. البته اين انتقادات به گوش من هم مي رسد به همين دليل قبل از آغاز ليگ جلسه‌اي را با مسئولان تامين کننده توپ ليگ برتر برگزار کرده و گفتيم توپ‌هاي سال قبل را قبول نمي‌کنيم و اگر کيفيت‌تان را بهبود نبخشيد با يک شرکت ديگر وارد مذاکره مي‌شويم و همين امر باعث شد دوستان، توپ‌هاي جديد را با تائيديه‌هاي فيفا ارائه کنند.

سرپرست سازمان ليگ افزود: در جام جهاني 2010 هم توپ‌هايي وجود داشت که مورد انتقاد قرار گرفت ولي پس از مدتي به آن عادت کرده و امروز هم آن توپ‌ها استفاده مي‌شود.

وي يادآور شد: به ما گفته‌اند در ليگ دسته دوم فرانسه با اين توپ‌ها بازي مي شود که ما در حال پيگيري اين موضوع هستيم چرا که قصد‌مان دفاع از بازيکنان ليگ برتري خودمان است. دروازه‌بان‌ها مي‌گويند سرعت اين توپ زياد و چرخش آن بيش از حد است که به اين موضوع هم رسيدگي مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که امکان فسخ قرارداد آنها وجود دارد گفت: اگر نتواند خواسته‌هاي فني را رعايت کند اين موضوع پيش بيني شده است.

بهروان در پاسخ به اين سوال مجري که احتمال کاهش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا وجوددارد گفت: چند روزي است بازرسان AFCبه ايران آمده و جلساتي را برگزار کرده‌ايم. به نظر مي‌رسد با تمام تلاشي که باشگاه‌ها کرده‌اند احتمال صعود يک پله‌اي وجود دارد که با اين وضعيت‌ سهميه‌مان بيشتر خواهد شد و يک نگاه بدبينانه است که فکر مي‌کنيم اين سهميه به يک و نيم سهميه کاهش پيدا کند. البته مشکلاتي هم بود از جمله اينکه يکي دو باشگاه هم بر سر تراز مالي‌شان اشکالاتي داشته‌اند.

وي با بيان اينکه باشگاه‌هاي ما زماني درست مي‌شود که با حمايت دولت، راه خصوصي سازي را در پي بگيرد ادامه داد: امروزه باشگاه‌ها ما در مالکيت ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها يا شرکت تجهيز هستند، و بايد اصل 44 مبني بر خصوصي سازي در مورد آنها اجرا شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تمام حقايق به بازرسان AFCگفته مي شود يا خير، عنوان کرد: خودشان همه چيز را از نزديک مي بينند اما اگر در بعضي مواقع اقداماتي را انجام دهيم اين فقط مختص کشور ما نيست و ساير کشورها هم اين چنين عمل مي‌کنند. البته يک انتقاد هم به AFC داريم، آنها تمام تمرکز خود را روي امکانات ورزشگاه گذاشته‌اند و خيلي به هيجان بازي‌ها و کيفيت مسابقه‌ها کاري ندارند. امروزه مي‌بينيم در امارات با وجود ورزشگا‌ه‌هاي مدرن تنها 200 تماشاگر حضور دارد. در حالي که در فوتبال ما جاذبه‌هايي است که در هيچ جا وجود ندارد.

بهروان در خصوص انتقادات رويانيان از سازمان ليگ گفت: قراردادي مبني بر فروش الکترونيکي بليت‌ها بسته شده و قرار است 45 درصد از هزينه‌ها را استقلال و 45 درصد هم پرسپوليس تامين کند. از سوي باشگاه پرسپوليس در آن زمان که قرارداد بسته شد، زارع حضور پيدا کرده و اين موضوع به تائيد آنها رسيد. ما طبق صورتجلسه عمل کرديم و لازم است تا صورتجلسه توسط افراد جديد در باشگاه پرسپوليس مورد بررسي قرار گيرد.

وي ادامه داد: به دنبال اين هستيم بليت فروشي را به باشگاه‌ها بدهيم و قول مي‌دهم تمام کارهاي اجرايي از اين پس به باشگاه‌ها سپرده شود. در اين مدت همه بايد کمک کنند.

بهروان در پايان در خصوص سرنوشت برگزاري جام حذفي،‌گفت: قويا طرفدار برگزاري جام حذفي هستم و حتي برنامه آن را هم نوشته‌ايم. در حال حاضر درگير برگزاري مسابقات غرب آسيا هستيم که 15 روز وقت تيم ملي را مي‌گيرد. بايد پس از بازگشت تيم ملي از لبنان با کادر فني تيم ملي جلسه‌اي را برگزار و در اين خصوص تصميم گيري کنيم 




:: بازدید از این مطلب : 2368
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com